Job 1 van 6


Report this listing

Solliciteren



Klantbegeleider Binnendienst


Functie

Als klantenbegeleider ben je hét aanspreekpunt en zorg je ervoor dat onze klanten steeds correct op de hoogte zijn van onze dienstverlening.

Hoogstwaarschijnlijk ben je benieuwd hoe een typische werkdag er zal uitzien. Je zal dagelijks e-mails en telefoons beantwoorden van klanten die vragen hebben. Iedere klant heeft zijn specifieke vraag waar jij een passend antwoord op moet bieden. Het is dan ook erg belangrijk dat je de vraag uitdiept en te weten komt waar de klant ‘specifiek’ een oplossing voor wil hebben. Je verschaft de nodige uitleg, probeert zoveel mogelijk zelf de oplossing aan te reiken. Maar als dit niet voldoende is, schakel je jouw collega’s bij de thuisdiensten in om langs te gaan bij de klant zelf.

Je hebt niet alleen een erg waardevolle job, maar je komt ook nog eens terecht in een hecht team!

Jouw belangrijkste uitdagingen:

  • Elke klant een passend antwoord geven en inspelen op hun noden.

  • De klant enthousiasmeren om met Zorgbedrijf Antwerpen samen te werken.

  • Interesse tonen in de klant, in zijn verhaal en samen met hem/haar een oplossing zoeken.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma, liefst in een administratieve – of zorg richting.

  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands zowel mondeling als schriftelijk.

  • Je het de nodige kennis en ervaring met MS software en weet deze zelfstandig en vlot te gebruiken.

  • Je kan snel opstarten en bent erg gemotiveerd om veel te leren op korte tijd. Je hoeft dit niet alleen te doen, je hebt een heel team die je hierbij zal helpen.

  • De situatie en de behoeften van de persoon analyseren
  • De persoon informeren over sociale hulpmogelijkheden en administratieve stappen
    De persoon doorverwijzen naar bevoegde organisaties, een arts, een integratievereniging, hulpnetwerken, ...
  • Individuele dossiers voorleggen aan het team en aan de gespecialiseerde diensten
  • Informatie over de regelgeving en de sociale hulpmogelijkheden actueel houden
    Een partnernetwerk uitbouwen
  • Een overzicht van de activiteiten opstellen en meedelen aan de verantwoordelijken en/of de partners en/of politici

Aanbod

  • Een stabiele werkgever. Zorgbedrijf Antwerpen is de grootste zorgspeler in Antwerpen.

  • Je contract: een voltijds contract.

  • Een pakket van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering vanaf werkdag 1, een fietsvergoeding, een bedrijfsfiets of een terugbetaling van 80% van je kosten voor het openbaar vervoer en een smartphone met gsm-abonnement.

  • Een warm welkom: je krijgt letterlijk een welkomstpakket. Tijdens maximum twee introductiedagen maak je uitgebreid kennis met ons bedrijf en krijg je alle nodige informatie om je job als klantenbegeleider ten volle uit te oefenen.

  • Afwisseling en uitdaging. Of was het uitdaging en afwisseling? Je mag gerust zijn: Geen enkele dag is hetzelfde. Je werkt samen met veel verschillende mensen en je krijgt een gevarieerd takenpakket.

  • Een aantrekkelijke verlofregeling zodat jij op tijd kan ontspannen! Werken en leven in balans, dat vinden we zeer belangrijk. Daarom 4 extra dagen verlof en veel acties vanuit onze afdeling Welzijn.

Solliciteren

Liesbeth Van Dyck
048769 95 13
liesbeth.vandyck@zorgbedrijf.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht